פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יאיר | 15:12  09/03/08
היועץ התעסוקתי אליו פניתי המליץ ליל ללמוד ניהול מערכות מידע כשילוב בין מחשבים לבין יחסי אנוש. יש לי מספר שאלות: 1. מה זה בדיוק אומר ניהול מערכות מידע והאם זה באמת שילוטב בין התחומים הללו? 2. האם יש עבודה בתחום? 3. האם זהו תואר "נחשב"? כלומר תואר שמסתכלים עליו גם אם אני לא מנסה להתקבל לעבודה הספציפית אותה למדתי. תודה רבה!
אירית שנער | 14:56  12/03/08
טכנולוגיית המידע זה מקצוע נהדר המתעסק ברשתות תקשורת נתונים, מערכות הפעלה, תשתיות שרתים, שרתי אינטרנט ועוד. אני מציעה לך לבדוק במרכז ההדרכה "אינטרביט" לגבי קורס בלינוקס, שזאת מערכת בקוד פתוח. הנה האתר שלהם: http://www.interbit.co.il/
עמית מאיר | 08:41  16/03/08
נתוני השוק מצביעים על דרישה הולכת וגוברת למומחים בטכנולוגיות מידע בעלי ידע והבנה עסקית. לימודי טכנולוגיות מידע אמורים להכשיר אותך להשתלב בתפקידי אפיון והטמעת מערכות, תכנות ובניית מערכות מידע, ניהול ידע ארגוני, ייעוץ טכנולוגי, עבודה מול ספקי טכנולוגיה ושילוב במערך מכירות ושווק בחברות עתירות ידע, כך שהשילוב בין מחשבים ומשאבי אנוש הוא רק חלק ממכלול הלימודים בתחום זה.. מומלץ כי בעת בחינת התוכניות במוסדות הלימודים למינהם תוודא כי התכנית מורכבת מקורסים בהיבט הטכנולוגי בהיבט הפונקציונלי,לרבות נושאים של ניהול מערכות מידע אסטרטגיות, מערכות ,ERP,CRM בינה עיסקית, ניהול ידע ארגוני באמצעות טכנולוגיית המידע ועוד. בהצלחה !
סגור