פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אבו עגאעג מנצור | 08:44  05/03/08
חשבתי אולי לקחת קורס בתכנות לפני שאני מחליט להכנס ללימודי מדעי המחשב כי אני לא יודע אם אני יאוהב את בתיכנות....האם זה משתלם או עסק קצת ארוך ויקר? כמה זמן קורס תיכנות קצר? וכמה זה אמור לעלות?
עמית מאיר | 09:57  09/03/08
שלום לך, קורס תיכנות רציני נמשך בדרך כלל מספר שבועות – חודשים אינטנסיביים, ועלותו נאמדת בדרך כלל בעשרות אלפי שקלים, כך שהוא יצריך ממך השקעה של זמן ומשאבים. אתה יכול לפנות לאחד ממרכזי ההדרכה שמעבירים קורסים שכאלו כגון: ג'ון ברייס הדרכה או מכללת נס טכנולוגיות ולברר פרטים נוספים אודות תכנים ומועדי הקורסים. אם החלטת ללמוד בקורס כזה, עליך לוודא כי בסיום לימודיך, יהיה לידע ולתעודה שלך "ערך" בשוק, אחרת חבל על הכסף והזמן שתשקיע. ככלל, עליך לדעת כי לימודים אקדמיים במדעי המחשב אינם בהכרח מתמצים בתכנות, קיימים נושאי לימוד שונים ומגוונים. לפני קבלת החלטה שמשמעותה זמן וכסף עבורך, הייתי מציע לך לפנות למוסדות הלימוד האקדמיים ולבקש פרטים נוספים אודות תוכניות הלימודים בחוגים האקדמיים של מדעי המחשב וטכנולוגיות המידע. ייתכן ותוכל להכנס להרצאות של החוג או להגיע לימים פתוחים בכדי להתרשם ולהחליט האם התחום מעניין אותך. בהצלחה !
ע | 12:44  15/04/08
סרטי וידאו http://eranvered.com
סגור