פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
הכי חשוב זה נסיון נכון? אז באיזה מוסד מתעסקים בדברים הכי חדשים?
שימריתי | 14:22  04/03/08
אני שמעתי הרבה על המקום, ברמה שהם משנים את התוכן הנלמד כמעט מדי סמסטר כדי שיהיה הכי עדכני שיש. הם מקושרים להמון חברות בשוק ויודעים מה הדרישות. מקווה שעזרתי, בהצלחה.
עמית מאיר | 10:07  09/03/08
בני שלום, נהוג לחשוב כי דווקא מוסדות הלימוד הפרטיים, קרי מכללות, הן אלו שמעבירות תכנים המשלבים תיאוריות בפרקטיקה, משום שהמרצים באים בדרך כלל מן השטח. למעשה, כל מוסד לימודים שמכבד את עצמו חייב לשלב בתכני הלימוד את החידושים האחרונים בתחום טכנולוגיות המידע, אך אני נוטה להסכים כי באוניברסיטאות לוקח להם זמן יותר לחלחל. אני יכול להעיד כי במוסד הלימודים ממנו אני בא – "המסלול האקדמי - המכללה למינהל", תכנית הלימודים בחוג למדעי המחשב וגם בהתמחות במערכות מידע בבית הספר למנהל עסקים היא מאד דינמית ומתעדכנת בהתאם לצורכי תעשיית ההייטק העתידיים והדרישות האוניברסיטאיות לתואר שני. בכל מקרה, סוגיית עדכניות חומר הלימוד היא מהותית ורצוי לברר זאת טרם הרשמה ללימודים. אם אין לך ידע בתחום, אתה תמיד יכול להתייעץ עם חבר המכיר את התחום ויוכל להעיד על מידת הרלוונטיות של התכנים. בהצלחה !
אירית שנער | 14:59  12/03/08
הנה האתר שלהם אבל לדעתי הם מלמדים רק חברות. http://www.interbit.co.il/
אני יכולה להעיד על עצמי, בתור סטודנטית בשנה ג' (במכון הטכנולוגי כמובן) לתואר "טכנולוגיות למערכות למידה". אם תפתח "דרושים" תראה שיש לזה ביקוש רב בשוק. הנושא מאוד התפתח בארגונים ומוסדות בשנים האחרונות. התואר עצמו הוא חדש יחסית (אני אהיה המסלול השני שיסיים!). התואר מתמקד בפיתוח הדרכה ומערכות למידה וכולל בתוכו עוד מגוון תחומים: מולטימדיה אינטראקטיבית ומשחקים לימודיים, הוראה מבוססת רשת והוראה מרחוק (e-learning). בין היתר לומדים גם אנימציה, גרפיקה ממוחשבת, תכנות, קצת פסיכולוגיה ועוד... אין ספק תואר מגוון ביותר שנותן לי הרבה כלים. ממליצה בחום!
סגור