בני | 13:50  12/11/11
שלום, שמי בני אני לקחתי לפני מס ' שנים במכללה למנהל קורס הנה"ח וקיבלתי בלאק האוט נוראי והפסקתי באמצע ... היה לי גםמשבר נוראי בתיכון. עכשיו אני בן 25 בגדול סימתי מגמת ניהול עסקי אני רוצה לגשת לסוג 1+2 במכללה למנהל בלב המפרץ... הבעיה אני לא יודע מה להמשיך האם לגשת אחכ ישירות למדופלם וחשב שכר בכיר זא לחסוך שנה כסף... או לעשות סוג 3 שיהיה לי יותר ביטחון . אני נעזר עם מורה פרטית יש לי הפרעות קשב וריכוז ולקות למידה .... זא שאני צריך שיכריחו אותי ללמוד ... אני דוחה דברים כל הזמן. החלום שלי זה חשבונאי בכיר מדופלם כי מי שסיים את המגמה בתיכון עשה ישירות מדופלם. אני רוצה לעשות פעם בשבוע . בימי ו' . ושאלה נוספת הבנתי ששינו את תכנית הלימודים בהנהלת חשבונות עשו בניפרד זה יותר קשה או יותר קל? פשוט אני לא רוצה לחזור על אותה טעות שקיבלתי פשוט החומר היה שונה לגמרי מבית הספר ולקחתי קורס כל השבוע 3 ימים והיה לי נוראי !! שאלה נוספת כמה מנה"ח סוג 3 מרויח וכמה מנהל חשבונות בכיר מדופלם וחשב שכר בכיר מרויח . אשמח אם תעזרי לי ... בתודה , בני פאר !
מונה בר-גיל | 18:08  20/11/11
בני שלום, 1- אכן חלו שינויים במתכונות הלימודים בהנהלת חשבונות סוג 1+2 וגם בסוג 3. 2- כמו כן, תנאי הקבלה לחשבונאי בכיר מדופלם הינם: 12 שנות לימוד, אי לכך, אתה רשאי כבר בשלב זה לגשת ולהירשם ישירות לחשבונאי בכיר מדופלם. 3- לגבי תאריכים, ימים, שעות וכו'- יש לפנות ישירות למכללה בה למדת. בהצלחה, מונה בר-גיל
היי בני אני לומדת הנהלת חשבונות 1+2 במכללה למנהל...ואני יכולה להגיד לך שזה ממש קשה ואני גם לומדת בקורס מקוצר שזה עוד יותר חדש אנחנו לא מספקות להבין חומר ויש לומדים חומר חדש...אני ממליצה לך לברר טוב טוב לפני שאתה נרשם לקורס ולברר איזה מורה ואיך הוא מלמד כי זה מאוד חשוב לדעת עם איזה מורה אתה תלמד שיהיה לך בהצלחה:)
סגור