רועי | 12:18  01/03/11
שלום, אני בוגר תואר ראשון בגיאוגרפיה מאונ' ת"א. אחרי שסיימתי את התואר גיליתי שאין כ"כ תעסוקה בתחום (עוד פחות מתארים אחרים אפילו במדעי החברה ומדעי הרוח...). אני עובד כרגע בשירות לקוחות ומתלבט בנוגע להמשך דרכי המקצועית. חשבתי על ללמוד קורס מדריכי טיולים בחו"ל. המטרה היא כמובן להדריך טיולים בפועל בחו"ל ולא לשמש כסוכן נסיעות בארץ. מברור שעשיתי מצאתי שמלמדים קורס כזה בבית ברל. האם מישהו מכיר את הקורס ויכול להמליץ ? האם הלימודים הקודמים שלי הם רקע טוב לעיסוק בתחום ? תודה למשיבים.
מונה בר-גיל | 21:15  06/03/11
רועי שלום, ראשית, העובדה כי יש לך תואר ראשון הנושק לתחום, יכול להוות יתרון. קורס מדריכי טיולים בתכניו נכלל במסגרת סוכני נסיעות, לכן לא מעט סטודנטים בוחרים מראש ללמוד סוכני נסיעות. נושאים נלמדים ברמה בסיסית יחסית ואינם מתמקדים באזורים ספיציפיים. הקושי מתעורר במציאת עבודה בתום הקורס. הדרך הטובה ביותר למצוא עבודה- באמצעות קשרים אישיים או בניית טיולים לפי נושאים/ נישות/ יחודיות. פגשתי לא מעט אנשים שעובדים בתור מדריכי טיולים גם ללא קורסים, אלא כאמור על סמך קשרים אישיים או היכרותם עמוקה עם אזורים ובניית מסלולים "יחודיים". בהצלחה, מונה בר-גיל
רועי | 12:25  07/03/11
הייתי שם ביום הפתוח בשבוע שעבר והתכנית נשמעת ממש מעניינת. אני מקווה שהקשרים עם המרצים שבאים מהתחום יכולים לעזור לי בהמשך במציאת עבודה. כנראה ארשם לשנה הבאה. תודה.
סגור