גיא | 13:54  25/06/09
שלום, שמי גיא והייתי רוצה לקבל עזרה / יעוץ לגבי המשך דרכי... אני עובד במשרד ציבורי, ללא תואר או השכלה אקדמית. אני כבר בן 40 ומרגיש קצת פספוס שלא הלכתי ללמוד ושלא חוויתי את האווירה האקדמית. לאחרונה שמעתי ברדיו פרסומת למכללת בית ברל, מפרסמים שם תוכנית לתואר ראשון בחברה וממשל... משהו כזה... בכל אופן נכנסתי לאתר שלהם וראיתי שיש לימודים במגמה למנהל ומדיניות ציבורית. להפתעתי (לטובה כמובן..) אין תנאי קבלה, דבר שמאוד יכול לעזור לי כי בגיל הזה לא הייתי מעוניין לעשות פסיכומטרי וכו'. האם הגיוני הדבר? האם מישהו לומד / למד בתוכנית הזאת? מהי רמת הלימודים והאם הם גבוהים למרות שאין תנאי קבלה?
גיא שלום, אינני מכירה את התואר של בית ברל, וכן, אינני ממליצה על תארים או מביעה דעתי על מוסדות ספיציפיים, אך אוכל לענות מנסיוני והיכרותי האישית עם התחום. הסיבה כי תנאי הקבלה "נמוכים" אינה פוגעת באופי ואופן לימודי התואר. המגמה כיום לאפשר ללמוד לכל אדם החפץ בכך, מתוך כוונה שמי שיצליח-יצליח ומי שיכשל-יכשל. כלומר לתת הזדמנות שווה. מאחר ותואר בשנים האחרונות הפך לנורמה חברתית ומוסכמה חברתית, אני ממליצה לך ללמוד תואר הקרוב ביותר ללבך. בהצלחה, מונה בר-גיל
גיא | 14:42  28/06/09
תודה לך על התשובה, החלטתי לקפוץ לשם לראות את המקום ולשאול שאלות לגבי התוכנית. אפשר להגיד שהתרשמתי לטובה מהקמפוס, הוא נעים והצוות ידידותי. בכל אופן, אמרו לי שאין תנאי קבלה כיוון שהתואר שמקבלים הוא B.A של האוניברסיטה הפתוחה שמשלב קורסים של הפתוחה ביחד עם קורסים ספציפיים של בית ברל. התוכנית נשמעת מאוד מעניינת והכי חשוב לי זה שהיא מרוכזת ליום אחד בשבוע ואני יכול להמשיך לעבוד בעבודה שלי, נתנו לי במקום עבודתי אישור ליום לימודים אחד בשבוע והבנתי שהרבה מהמגזר הציבורי/ממשלתי לומדים שם.
סגור