ענת | 09:44  25/05/09
רציתי בבקשה לדעת דר' מה מצב השוק היום בארץ מבחינת הדרכת טיולים בארץ? האם יש לזה ביקוש? האם תחום זה הושפע מהמיתון? היכן לומדים זאת? והאם קל להשתלב בתחום? מה המשכורת הממוצעת למדריך טיולים מתחיל? מהם שעות העבודה המקובלות?
ענת שלום, 1- תחום התיירות הוא בין התחומים המושפעים ישירות מהמיתון. 2- ישנם קורסים בין 200 שעות ל-500 שעות, תלוי איזו תעודה ברצונך לקבל (מורי דרך, מדריכים טיולים וכו'), לשם כך צרפתי לך קישור שכל לימודי התיירות בארץ. 3- שכר מדריכי טיולים נמדד ע"פ יעדים וותק, חשוב לציין כי ליעדים רחוקים השכר גבוה יותר. כדי לקבל אינדיקציה אמיתית לגבי השכר, בדקי זאת באתרים העושים השוואות שכר. בהצלחה, מונה בר-גיל
מיכאל | 13:39  31/05/09
היי! אני לא בטוח שיש לי את התשובות לשאלות שלך, אני רק בתחילת הדרך.. אני חושב שבקשר למשכורת הממוצעת והביקוש עדיף שתיכנסי לפורום מורי דרך ותדבר עם מורים בעלי ניסיון. אני כרגע לומד בקורס מורי דרך ולכן אני אוכל למסור לך רק מידע מניסיון אישי לגבי הלימודים. בחרתי ללמוד את המקצוע כי זה ממש מה שאני רוצה לעשות ובחרתי בבית ברל כי שמעתי שהקורס כאן מוצלח. את מקבלת שם הסמכה מטעם משרד התיירות ומקבל בעצם שתי תעודות: תעודת מורה דרך של משרד התיירות וגם תעודה שמאפשרת להדריך טיולים בבית ספר. את מקבץ התעודות האלה אי אפשר להשיג במקומות אחרים למיטב ידיעתי (אך עדיף לבדוק). משך הלימודים הוא כשנה וחצי שבמהלכם יש יום עיוני בשבוע ויום סיורים.
סגור