ענת | 23:46  09/05/09
שלום, רציתי לשמוע חוות דעת לגבי התוכנית ללימודי הנחיית קבוצות במכללת בית ברל. כמו כן, המלצות לגבי אפשרויות תעסוקה בתחום למי שבא מרקע של חינוך והדרכה. תודה.
ענת שלום, לשאלותייך הממוקדות על לימודי תעודה בבית ברל, נא פני ישירות למוסד הלימוד. בדקי מהו היתרון היחסי של בית ברל על המתחרים בנושא וכיצד בוגריהם השתלבו בשוק. בהצלחה, מונה בר-גיל
פאולוס | 15:17  10/05/09
היי! אני לומד הנחיית קבוצות בבית ברל. אם את באה עם ניסיון בהדרכה תוכלי להתקבל (זה בגדר חובה). אני אישית מאוד מרוצה כאן. יש כאן יתרונות רבים לדעתי – קודם כל, הלימודים מרוכזים ביום לימודים אחד בשבוע ואז אפשר לעבוד בתקופת הלימודים ולהמשיך להתפרנס, ולמרות שהם פעם בשבוע הם אינטנסיביים ורציניים ובמהלכם מקבלים הכשרה פרטנית במגוון תחומים שיהפכו אותך למנחת קבוצות מעולה. בנוסף לכך הסגל כאן מקצועי אבל הכי חשוב קשוב.יתרון נוסף הוא שאת מקבלת הכשרה בהנחיית קבוצות בחברה מרובת תרבויות , זאת אומרת הכשרה להנחות קבוצות מעורבות שבאות מרקע תרבותי שונה, עניין חשוב בחברה מרובת תרבויות כמו שלנו. את תקבלי כלים להתמודד עם מיגוון האוכלוסיות, עדות וגם ענייני מגדר.
mira | 10:49  30/08/10
היי, ענת. לפני כשנה התלבטתי בין הנחיית קבוצות בבית ברל להנחיית קבוצות במכללת לוינסקי לחינוך (אני מתל אביב). אני ממליצה לך לבחון את שתי האופציות. חברה שלי סיימה בבית ברל והייתה מרוצה ואני מאוד נהנית ממכללת לוינסקי. אני לומדת הנחיית קבוצות בשילוב אומנויות. אם זה מעניין אותך, תוכלי לקרוא באתר המכללה, בלינק שצירפתי. בהצלחה!
סגור