שלום, אני מאוד מתעניינת בתחום הרפואה, וכעת אני מתלבטת בין לימודי תואר ראשון ברפואת חירום לבין קורס פרמדיקים במד''א, והבעיה היא שמצד אחד עם תואר ראשון תהיה אפשרות להתקדם בתחום, אך מצד שני יכול להיות שבמד''א יעדיפו את בוגרי הקורס שהם מעבירים. אם מישהו מבין בנושא ויכול לנסות לייעץ לי, אני מאוד אשמח, תודה!
מתלבטת שלום, שאלתך מאד מקצועית, לכן אני ממליצה לך לבדוק גם בפורום לימודי רפואה. מאחר ומדובר בעבודה מאד תורמת מצד אחד, ושוחקת מצד שני, כדאי לבדוק לפני ההתחייבות ללימודי התואר שימשכו מינימום 3 שנים, האם התחום בכלל מדבר אלייך כמקצוע לטווח ארוך ולכן הייתי ממליצה לך להתחיל מקורס תעודה ולבדוק אפשרות להשלים מלימודי התעודה לתואר. אם זכרוני אינו מטעה אותי, היה משהו כזה בבן גוריון. כמו כן, ישנם כאלו המנסים להתקבל לעבודה במד"א ולאחר מכן על סמך ניסיון מתקבלים לקורס פרמדיקים מטעם מד"א. ייתכן וגם האפשרות תהווה עבורך אינדקציה. צרפתי לך קישור ללימודי תעודה- פרמדיקים. בהצלחה, מונה בר-גיל
אם אני רוצה ללמוד פיזיותרפיה? לכאבי גב וכו... אבל בעיקר לעבוד עם מבוגרים. האם אני צריכה לעשות תואר לשם כך או שיש לזה לימודי תעודה?
סגור