פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מאיה | 12:18  20/05/15
גם אני מתלבטת.. מישהו שלמד במכללת תלתן לרפואה משלימה ויכול להגיד לי אם כדאי ללמוד שם? או שיש מקום אחר יותר טוב?
מאיה | 12:25  20/05/15
לא ציינתי את מה שאני מעוניינת ללמוד בהודעה הקודמת.. אז אני מתעניינת בקורס עיסוי רפואי. אשמח לשמוע חוות דעת על מכללת תלתן או כל מכללה אחרת באזור חיפה/קריות..
ד"ר גיל וינבאום ND | 10:36  28/07/15
שלום מאיה, אל לך לעשות "קיצורי דרך" בבואך לקחת החלטה כה חשובה. המלצתי לך במקרה זה,כמו במקרים אחרים היא: 1 לשבת מול מרכזי המגמות, לשמוע על ולראות את תוכניות הלימוד והרעיון שעומד מאחוריהן. 2 לברר מה גודל ומגוון צוות ההוראה, כמו גם הניסיון הקליני שלו. 3 לברר היכן מתבצע הסטאז' הקליני. 4 לברר האם יש כבר בוגרים של המסלול הנ"ל ש"עובדים בשטח". 5 לברר האם יש מחלקת השמה שעוזרת לסטודנט במציאת עבודה. 6 להיכנס לשיעורים שכבר רצים בפועל, ולהתרשם מאיכות העברת השיעורים והאווירה בכיתה. 7 לדבר עם סטודנטים בהפסקה וכך ללמוד "על באמת" לגבי תוכניות הלימוד ורמת שביעות הרצון. 8. לשבת בקמפוס, לעצום עיניים ולבדוק מהי "תחושת הבטן" שלך לגבי המקום. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור