פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
נועה | 21:20  18/06/14
שלום, אני בוגרת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ומעוניינת לעשות שינוי מקצועי ולהתחיל לימודים באחד המסלולים של רידמן... ההתלבטות היא באיזה מסלול לבחור? חשבתי או רפואה סינית או מטפל רב תחומי במגע... מה היתרונות של המסלולים הללו ומה האפשרויות תעסוקה? השאיפה היא לעבוד כעצמאית בעתיד ולהתמחות בתחום של פריון ולידה... אשמח להכוונה! תודה!
ד"ר גיל וינבאום ND | 07:43  19/06/14
שלום נועה, כבוגרת תואר ראשון, את כבר יודעת שבחירת מסלול הלימוד היא בחירה רצינית ומכרעת. לפי שאלתך, ניתן לדעת כי אינך יודעת מהו טיבו של כל מסלול. לצערי, בשלב בו את נמצאתאת חייבת לגשת למספר מכללות ולקבל ייעוץ פרטני ומקיף לגבי כל אחד ממסלולי הלימוד. לעבור התאמה אישית ותיאום ציפיות הנכון עבורך. כך תוכלי לקבל החלטה מושכלת ונכונה. מקווה שעזרתי, רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום ND-CA www.mashlima.co.il
סגור