פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
לילך | 12:01  28/04/13
שלום רב, עיינתי באתר של איגוד הרפלקסולוגים וראיתי שישנן מכללות מוכרות וגדולות (כגון הקולג' לרפואה משלימה, ברושים...) שאינם מופיעים כמכללות מוכרות באיגוד. האם יתכן כי המכללות עדיין לא קיבלו חידוש הכרה ולכן לא מופיעות באתר ? תודה רבה :)
ד"ר גיל וינבאום | 16:44  28/04/13
שלום לילך, מבלי להיכנס לשמות של מכללות, ישנן מכללות שבחרו לא להיות חברות באיגוד הרפלקסולוגים כיוון שהאיגוד מחייב את כל המורים בבית הספר להיות חברים באיגוד. ישנם מרצים מוכרים וותיקים שמסיבותיהם- הם, אינם מעוניינים להיות חברים באיגוד ולכן למרות ניסיונם הרב ושמם המקצועי אינם יכולים ללמד במכללות הרלונטיות. כיוון שכך, חלק מהמכללות בחרו להמשיך ולהעסיק מרצים מהשורה הראשונה, מבלי לחייבם להיות חברים באיגוד. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co .il ND,CA
לילך | 20:23  28/04/13
ד"ר וינבאום שלום, תודה רבה על תגובתך. האם אוכל עם התעודה של מכללות אלו להירשם לאיגוד בהמשך ?
ד"ר גיל וינבאום | 12:29  29/04/13
שלום לילך, מנסיוני, רוב הסטודנטים שהופכים למטפלים אינם "רצים" להירשם לאגודה ולסטודנטים שכן מעוניינים להירשם- אין כל בעיה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co .il ND,CA
לילך | 12:31  29/04/13
אוקי, אני מאוד מודה לך :))
סגור