פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
נעמה | 15:39  11/05/11
כרגע אני עובדת כמנהלת סניף ברשת מזון גדולה. הגעתי לשלב שבו הבנתי ,שלא מוכנה להמשיך יותר בעסוקי הנוכחי. התחום של רפואה משלימה תמיד עיניין אותי. אני עושה תפנית מאוד חדה בחיים שלי.אני עוזבת את העבודה הנוכחית , כדי להשקיע בלימודים.אני רוצה לקבל מקצוע ,אשר תואם את השקפת העולם שלי. האים אתה יכול להמליץ לי לאיזו תחום לפנות? ומהוא שכר לימוד?
גיל וינבאום | 17:23  18/05/11
שלום לך, תחום הרפואה המשלימה הוא תחום רחב מאוד: הלימודים הם מ-3 שבועות (עיסוי תינוקות) ועד לארבע שנים במגמות הלימוד. שכר הלימוד הוא בהתאם לשעות הלימוד... כך שאין תשובה רלוונטית אחת. חשוב שתגשי למספר מכללות לפגישת ייעוץ אישית- שם תוכלי לקבל מידע ספציפי התואם את ציפיותייך וכישורייך. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il .
סגור