פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
צליל זדה | 12:52  02/03/11
היי, אני סטודנטית לנטורפטיה שנה ב', עברתי בעיון רב על רוב המלגות המוצעות כיום בשוק המלגות ולא נתקלתי כמעט במלגות לתחום הרפואה המשלימה!! אני ממש רוצה להמשיך וללמוד אך ורק זה התחום שמעניין אותי והייתי רוצה לדעת אם ידוע לך על מלגות בתחום מכיוון שהשכר לימוד די יקר לנושא זה כי המכללות בתחום הן פרטיות וללא תנאי קבלה!! אשמח לקבל תשובה תודה מראש צליל.
גיל וינבאום | 14:04  06/03/11
שלום צליל, לא נתקלת במלגות לרפואה משלימה, כי פשוט אין כאלה. את יכולה לקבל מלגה על בסיס מקום מגורים או מוצא עדתי, אך לא כמלגה ללימודי רפואה משלימה. יחד עם זאת, חשוב שתדעי כי לימודי הרפואה המשלימה בישראל עולים כשליש מהמקובל במדינות המערב. זה אומנם יקר- אך כפי שציינתי לא באופן יחסי. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור