פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום רב, רציתי לדעת האם במסגרת לימודי נטורפתיה והסמכה לנטורפתית צריך ללמוד קורס מגע אחד לבחירה שיאצו או רפלקסולגיה האם חייבים תעודת מטפל בכיר כלומר לימודים של שנתיים לצורך קבלת תעודה נטורפתית או מספיק ללמוד רק שנה ולקבל תעודת מטפל. אני שואלת את זה כי אני לא רואה את עצמי מטפלת במגע מעוניינית יותר להתמקד בתזונה ולכן זה חשוב לי. תודה מראש
גיל וינבאום | 14:08  16/01/11
שלום לך, אכן, במכללות המובילות לנטורופתיה הסטודנט לומד שנתיים של מקצועות מנואליים= טיפול במגע: שיאצו, רפלקסולוגיה, עיוסי וטווינה- הסטודנט בוחר את המקצוע/ות המתאימים לו. אם הסטודנט לא "מתחבר" לנושא המנואלי, והדבר מעיק עליו תמיד ניתן ללמוד תזונה הוליסטית. כך לומדים תזונה בצורה נרחבת וללא מקצוע המגע. אני באופן אישי ממליץ בחום על הנטורופתיה- כיוון שהיא מעשירה את המטפל לא רק במקצועות מגע, הוא מקבל גם עוד כלים אבחוניים וטיפוליים ממדרגה ראשונה. לשיקול דעתך. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום.
סגור