פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אירית | 16:22  15/07/10
שלום גיל, התחלתי לבדוק לימודי תזונה הוליסטית. ראיתי מקום שבו המסלול הוא ל-3 שנים כ-1250 שעות (בכרכור) ומקום אחר גם 3 שנים כ-2250 שעות (קולג הישראלי) היכן ההבדל מתבטא? האם ההבדל הוא בנושאים נוספים שאותם לומדים שפחות קשורים לתזונה? אני "קצרה" בשעות פנויות (4 ילדים בבית) אבל מעוניינת ללמוד את הנושא בצורה טובה. תודה, אירית.
גיל וינבאום | 08:21  18/07/10
שלום אירית, חובת גילוי נאות, אני המנהל של הקולג' לרפואה משלימה ולכן אנסה להתנסח באופן כללי ולא באופן פרטני לשאלתך.... ברור שהבדל של 1000 שעות לימוד (מעל ל-80%) הוא הבדל מהותי ולא קוסמטי. אני מציע לגשת לפגישות ייעוץ במספר מכללות, ללמוד על הבדלי המגמות, המרצים, החזון, תנאי הלימוד, הסטאז הקליני ולדבר עם סטודנטים מן המניין- ואז לקחת החלטה מושכלת. אסיים בציטוט מדבריה החכמים של בברלי סילס: "אין קיצורי דרך לשום מקום שכדאי להגיע אליו" מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור