פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שירלי | 09:11  04/07/10
אני מעוניינת ללמוד עיסוי שוודי אני רוצה להתחיל ללמוד עיסוי שוודי ובהמשך לאחר שאקבל את התעודה ואתחיל לעבוד להוסיף עוד תחומי לימוד כמו רפלקסוגיה. האם אוכל לקבל עבודה לאחר הלימודים של העיסוי רק עם תעודה של עיסוי שוודי ( או שעדיף לשלב במקביל ללימודי העיסוי השוודי עוד סוג לימודים של עיסוי כמו הרפלקסלוגיה ( האם יש ביקוש לעבודה למי שסיים לימודים ?
גיל וינבאום | 19:47  04/07/10
שלום שירלי, התשובה מאוד תלויה באופי שלך וביכולות הפיזיות (לשלם שכר לימוד, זמן פנוי) והאנרגטיות שלך: יש אנשים שנכון בעבורם ללמוד מס' תחומים במקביל (אפילו מגמת לימוד) ויש כאלה שנכון עבורם ללמוד כל דבר בנפרד. שיקול נוסף הוא שכר הלימוד: האם ביכולתך לשלם שכ"ל בעבור 2 מקצועות במקביל (+רפואה מערבית) או שהמציאות מאפשרת לך ללמוד כל מקצוע בנפרד? עוד שיקול הוא הזמן: מהו הזמן הפנוי שברשותך ללימודים ? אם אין בעיה בכל השיקולים שהצגתי לך, עדיף ללמוד יותר מתחום אחד בלבד. אם המציאות היא אחרת- יש להתאים את הלימודים למציאות. לגבי מציאת עבודה: כמובן שכל תעודת הסמכה משמש כ"מפתח לדלת". ככל שיהיו לך יותר תעודות הסמכה ושיטת טיפול= מפתחות, כך תמצאי תעסוקה ביתר קלות כי יותר דלתות יפתחו בפנייך. אך באופן כללי, יש עבודה בתחום: קליניקות רב תחומיות, קליניקות פרטיות, בתי מלון, אתרי ספא, אתרי נופש, קבוצות ספורט, מועדוני ספורט ועוד... מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור