פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
תודה רבה ד"ר וינבאום על תשובתך המפורטת! אני ירדתי במשקל מעל ל 30 קילו ומאוד הייתי רוצה לעסוק בתחום של ייעוץ בתזונה וגם כן יש לי ידע נרחב בנושא. לימודי הנטורופתיה הם לימודים מאוד אינטנסיבים של 4 שנים ובשלב הזה של חיי לא אוכל ללמוד זאת, וגם כן הייתי מעוניינת להתעמק בייעוץ תזונתי בלבד(ללא אטיפולי מגע), אך הבעיה היא שאין לי תואר ראשון והאנגלית שלי היא לא ברמה כל כך גבוהה שאוכל לעשות את התואר של מכללת מרסי. במידה ואלמד לתעודת תזונאית הוליסטית (3 שנים), מאחר ואין אכיפה לחוק, מה בעצם אמורה להיות הבעיה? האם זה אומר ששום ביטוח לא יסכים לבטח אותי? תודה מראש!
גיל וינבאום | 13:37  30/06/10
שלום יעל, אם את תלמדי באחת מהמכללות המוכרות לתזונה הוליסטית- לא תהה לך בעיה לרכוש ביטוח אחריות מקצועית ולבטח את עצמך. לגבי הפאן המשפטי, כל עוד הנושא לא נאכף, לא תהה בעיה. ביום שזה יקרה, אני מאמין שימצא הפתרון. או באמצעות חקיקה נגדית או באמצעות שינוי השם.... אולי נטורולוגית במקום תזונאית הוליסטית.... כיוון שזה משהו עתידי ושניינו יודעים למי ניתנה הנבואה.... זו תשובתי. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור