פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שירן | 11:33  23/06/10
שלום רב, אני עתידה לסיים תואר ראשון במדעי ההתנהגות, ותחום הנטורפתיה מושך אותי מאד. ההתלבטות שלי היא כמובן אם להתחיל מרוץ חדש של ארבע שנים, או להמשיך בתחום הלימוד שלי כרגע. רציתי לדעת, האם במהלך הלימודים יש כבר אפשרויות תעסוקה בתחום הנ"ל, וכאשר מסיימים את הלימודים, האופציה הכי רווחית לבוגר המתחיל היא רק קליניקה משלו או בקופות חולים? וכמו כן, האם יש אפשרויות להתפתח בתחום זה. ממה שקראתי בפורומים ובאתרי המכללות למינהן לומדים בתוך התואר את רוב התחומים תודה
גיל וינבאום | 13:40  23/06/10
שלום שירן, באופן כללי וגם במקרה זה, אני ממליץ לך לסיים את הלימודים אותם התחלת. כבר השקעת זמן וממון רבים, הייתי מסיים את ההסמכה ואז שוקל את המשך דרכי. כפי שאת יודעת מגוון האפשרויות התעסוקה שעומדות בפני בוגר מדעי ההתנהגות הוא נמוך יחסית, לכן קרוב לוודאי תלמדי לימודים נוספים. לגבי אפשרויות תעסוקה כנטורופתית: את מוזמנת לקרוא את תשובתי לדורי המופיע כאן מיד בהמשך הפורום. לגבי לימודים והתפתחות בתום הלימודים: תחום הרפואה המשלימה והנטורופתיה בפרט, מתפתח וגדל. לכן אין מצב בו סיימת את לימודייך ואת יודעת את "כל התורה". אנשים מצטיינים הם תמיד רעבים לידע וממשיכים ללמוד, להשתלם ולהתמקצע –רוב ימי חייהם. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
שירן | 22:35  23/06/10
תודה על התשובה, למנוע אי הבנות, כמובן שאינני שוקלת לפרוש בשיא, אלא התכוונתי אם להמשיך לפתח (לימודים מתקדמים) את התחום שבו התחלתי או להתחיל פרק חדש נוסף אח"כ.
ורד | 12:18  09/02/11
היי שירן סתם רציתי לכתוב לך כי אנחנו בערך באותו מקום, סיימתי תואר בכלכלה (ממש לא קשור ולא אני) ורוצה לעשות הסבה לנטורופתיה, אני גם מתלבטת אם להתחיל שוב 4 שנים ארוכות... חשבתי אולי על לימודי ערב כדי לשלב את זה עם עבודה במשרה מלאה. התחלת כבר לחפש מקומות?
סגור