פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
הדס | 13:02  17/06/10
אני מעוניינת ללמוד עיסוי שוודי אני מעוניינת להתחיל לימודי עיסוי שוודי ובהמשך לאחר שאקבל את התעודה ואתחיל לעבוד להוסיף עוד תחומי לימוד כמו רפלקסוגיה. רציתי לדעת מבחינת מציאת עבודה מה עדיף: האם אוכל לקבל עבודה לאחר הלימודים של העיסוי רק עם תעודה של עיסוי שוודי ( ואח"כ להשלים לעוד תחומים) או שעדיף לשלב במקביל ללימודי העיסוי השוודי עוד סוג לימודים של עיסוי כמו הרפלקסלוגיה (לסיים לימודים עם מס' תעודות ולא תעודה אחת). כמו כן, האם יש ביקוש לעבודה למי שרק סיים לימודים (מטפל מתחיל)? והאם יש עבודה בתחום?
גיל וינבאום | 15:29  20/06/10
שלום הדס, התשובה מאוד תלויה באופי שלך: יש אנשים שנכון בעבורם ללמוד מס' תחומים במקביל (אפילו מגמת לימוד) ויש כאלה שנכון עבורם ללמוד כל דבר בנפרד. לגבי מציאת עבודה: כמובן שכל תעודת הסמכה משמש כ"מפתח לדלת". ככל שיהיו לך יותר תעודות הסמכה ושיטת טיפול= מפתחות, כך תמצאי תעסוקה ביתר קלות כי יותר דלתות יפתחו בפנייך. אך באופן כללי, יש עבודה בתחום: קליניקות רב תחומיות, קליניקות פרטיות, בתי מלון, אתרי ספא, אתרי נופש, קבוצות ספורט, מועדוני ספורט ועוד... מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור