פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
פולינה | 10:58  28/03/10
רציתי לברר על מוסד לימודי\קבוצה\מורה פרטי שמעבירים קורס על צמחי מרפא כמו כן, אשמח להמלצה על ספר מקיף בנושא
גיל וינבאום | 17:36  28/03/10
שלום פולינה, אני ממליץ ללמוד במקום מסודר קורס כמו צמחי מרפא . כך את יכולה לדעת כי תוכנית הלימוד מבוקרת. יש אמצעים פיסיים ואקדמיים נאותים. יש סילבוס קפדני שמפוקח והמרצים נבחרו בקפידה. אני ממליץ כי תיפני לאחת מהמכללות המוכרות באזור מגורייך לפגישת ייעוץ והכוונה. לגבי מי היא המכללה המומלצצת עבורך- את מוזמנת לקרוא מהם הקריטריונים המומלצים בתשובתי המופיעה התשובה הבאה, כאן בפורום. לגבי ספרות מומלצתת: אני ממליץ על הספרים הבאים: Medical Herbalism: The Science Principles and Practices Of Herbal Medicine - David Hoffmann The Book of Herbal Wisdom: Using Plants as Medicines-Matthew Wood The New Holistic Herbal - David Hoffmann מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור