פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שימי | 09:05  05/03/10
שלום שמי שימי ואני מתכוון ללמוד לימודי נטורפתיה(כנראה בקולג לרפואה משלימה שהומלץ לי עלי ידי חבר שלמד שם מספר קורסים שונים). לגבי הלימודים אני סגור, כלומר ביררתי ואני יודע שהמקצוע מענין ומתאים לי. אני מודע לכך שהרפואה המשלימה בארץ אינה מוכרת ואין חקיקה מסודרת אך זהו משהו שלקחתי בחשבון ולמרות זאת איני מתכוון לוותר על לימודי הנטורפתיה. שאלותי היא קצת על היום שאחרי הלימודים(שנכון לכרגע הוא קצת רחוק ממני): 1. אני בוגר תואר ראשון בחינוך גופני של סימינר הקיבוצים ונכון לכרגע אני עוסק במקום פרטי במשרה מלאה ובשכר של 55 שח לשעה , שאלתי היא האם לאחר לימודי הנטורפתיה השכר כמטפל במרפאה לרפואה משלימה של קופת חולים הוא פחות או יותר מזה? כמה הוא במידה ואתה יודע? 2. האם קשה להתקבל לעבודה במרפאות הרפואה המשלימה של קופות החולים? האם מקבלים שכר לפי טיפול או לפי שעה? 3. מהם אפשרויות התעסוקה הנוספות שקימות עם סיום הלימודים(מלבד קליניקה פרטית שזה משהו שפותחים לאחר צבירת ניסיון)?, מה השכר בערך לכל כיוון תעסוקה כזה? אני מצטער שאני מתעסק אך ורק בנושא התעסוקה והשכר אך הסיבה לכך היא שללמוד כבר החלטתי(גם לגבי המיקום יש לי כיוון ברור כפי שציינתי) ולכן מה שנותר לי לדעת הוא האם אני הולך ללמוד מקצוע להעשרה כללית ונשאר עם הפרנסה של המקצוע שלי כרגע או שיש אפשרות אפילו להרחיב ולהגדיל את השכר. תודה מראש והמשך יום טוב.
גיל וינבאום | 17:32  07/03/10
שלום שימי, אני שמח שבחרת ללמוד נטורופתיה- מקצוע, שהוא דרך חים. השכר במרפאות של קופות החולים נע סביב ה-75 ₪ לטיפול. לגבי אפשרויות התעסוקה: פתיחת קליניקה עצמאית. עבודה בבתי חולים ומרפאות קופות חולים. אפשרות לעבוד בבתי טבע כיועץ. ניתן לעבוד כיועץ הדרכה לתוספי מזון בחברות ויטמינים גדולות. כמו כן ניתן להרחיב את הידע של רפואת צמחים וארומתרפיה ולעבוד בחברות ייצור צמחי מרפא ושמנים אתרים. אפשרות להתמחות באחד ממקצועות שלמדת ולהיות מורה בבתי ספר למקצוע. לייעוץ בתחום תזונה טבעית בגנים ובתי ספר. כמטפל מתחיל השכר נע סביב 130 ₪ לטיפול. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור