פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
המיואשת | 09:03  09/02/10
שלום, הייתי מעוניינת בקורס בסיסי של אקופונקטורה, אבל בניגוד לנושאים אחרים (כמו שיאצו) פשוט לא הצלחתי למצוא משהו פשוט, רק במסגרת של לימודי 4 שנים של רפואה סינית. האם בכלל קיים?
גיל וינבאום | 07:42  10/02/10
שלום לך, לימודי הרפואה הסינית כוללים בתוכם את הנושאים הבאים: טכניקות אבחון - לומדים כעשר גישות אבחוניות שונות, וביניהן: אבחון ע"י תשאול, לשון, דופק, גב ובטן. טכניקות טיפוליות : ריפוי באמצעות דיקור(אקופונקטורה) -דיקור של נק' ספציפיות בגוף בכדי לטפל במחלות שונות ריפוי באמצעות מוקסה-חימום נקודות ספציפיות בעזרת עלים של לענה מצויה ריפוי באמצעות כוסות רוח- יצירת ואקום בנק' ספציפיות באוזן בכדי לטפל במחלות שונות ריפוי באמצעות גוואשה-טכניקה המזרימה את מע' הדם והלימפה אלקטרו-אקופונקטורה- שימוש במיכשור חשמלי על נק' הדיקור בגוף בכדי לטפל במחלות שונות ריפוי באמצעות אוריקולותרפיה-דיקור של נק' ספציפיות באוזן בכדי לטפל במחלות שונות ריפוי באמצעות מקצוע מגע שבוחרים (שיאצו/ טווינא/ עיסוי/ רפלקסולוגיה( ריפוי באמצעות תנועה- טאי צ'י וצ'י קונג. ריפוי באמצעות תזונה סינית. ריפוי בעזרת צמחי- מרפא סיניים. בנוסף לכל אלה מלבד פרקים נרחבים ברפואה מערבית, גם לומדים את התיאוריות המרכזיות, יחסי גומלין בין גוף ונפש, פסיכולוגיה בראי הרפואה הסינית ועוד.... יש כעשר מכללות שתוכנית הלימוד שלהן מוכרת ע"י האגודה הישראלית לריפי סיני-מסורתי, ובוגריהן רשאים לגשת למבחן ההסמכה הארצי של האגודה. מסלול של לימודי אקופונקטורה/ דיקור בלבד אינו מוכר לא בישראל, לא בארה"ב ולא בסין. בוגרי דיקור סיני בלבד לא יוכלו לגשת למבחן הארצי- קחי זאת זאת בחשבון!!! אסיים בציטוט מדבריה החכמים של בברלי סיליס: "אין שום קיצור דרך למקום שכדאי להגיע אליו" מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
היי, במדיסין קולג בית ברל לימודי אקופונקטורה לומדים במשך 5 סמסטרים : בכל שנה לומדים שני סימסטרים. מה שאומר שאחרי שנתיים וחצי תצא עם תעודה ותתחיל לעבוד .
גיל וינבאום | 11:51  06/06/10
שלום, במכללה שציינת באמת יש מסלול "מקוצר" אך הוא אינו מוכר ע"י האגודה הישראלית לריפוי סיני-מסורתי, ובוגרי המסלול לא ראשיים לגשת לבחינת ההסמכה של האגודה. בנוסף, כל אדם שחושב קצת, יכול להבין שאם יש מסלול כ"כ מקוצר- הרי נפגעת רמת הידע והיכולת הקלינית. ואם הם חלשים- יכולת ההצלחה ופוטנציאל ההשתכרות העתדייים הוא נמוך! לא ממליץ! אסיים בציטוט מדבריה החכמים של בברלי סילס: "אין קיצורי דרך לשום מקום שכדאי להגיע אליו" מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור