פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שגיא | 10:37  19/01/10
שלום גיל, אתה יכול בבקשה קצת להסביר על שיטת דמיון מודרך וNLPו ואיפה לומדים את זה, כמה שנים והיכן אפשר לעבוד לאחר הלימודים?
גיל וינבאום | 16:44  20/01/10
שלום שגיא, NLP- Neuro Linguistic Programming הוא מודל לשיפור תקשורת בין אישית ותוך אישית ואוסף של תהליכים טיפוליים. התהליכים ממוקדים, מובנים ומכוונים להשגת מטרות בזמן קצר דמיון מודרך -הוא שילוב של טכניקות הירגעות והרפיה, הכוללות החזיה (ויזואליזציה) של פרטי עצמים ודימוי של שימוש בחושים אחרים. התהליך נושא אופי רגוע ומשתמש בדמיון כדי להעלות מחשבות לא מודעות באופן אסוציטיבי, ולתרגל את שליטת המוח על התפקודים הגופניים. המקומות שניתן ללמוד הם: מכללת רטר Nlp 2u ICNLP MEDIWINE מבחינת תעסוקה: ניתן להעביר סדנאות והרצאות. אימון אישי למטופלים אימון אישי לחברות. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
גילעד משולם | 16:59  01/05/16
לימודי nlp להעצמה אישית - http://www.nlp2u.com/%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99-nlp/
סגור