פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
גלי | 08:28  30/12/09
תחום הרפלקסולוגיה מאד מעניין אותי והייתי רוצה ללמוד אותו. יחד עם זאת, הייתי רוצה להתחיל מקורס יותר קצר מאשר קורס רב-שנתי במכללה, על מנת לבדוק אם התחום אכן מתאים לי. אשמח לשמוע אם אתם מכירים קורסים כאלה (בני 5-10 מפגשים למשל, גם אם לא מקנים תעודה כלל). תודה מראש!
גיל וינבאום | 11:36  30/12/09
שלום גלי רפלקסולוגיה הוא מקצוע ששייך למשפחת המקצועות המנואליים (טיפול בעזרת מגע ידני). זה אחד מהתחומים הנכונים להתחיל בו את מסעך בעולם הרפואה המשלימה, כיוון שזהו מקצוע שלם: יש בו גם מימד אבחוני וגם מימד טיפולי. כמובן שאת צריכה ללמוד לפחות מסלול דו- שנתי כדי לעסוק בתחום, ובתנאי שלמדת במוסד לימודים המוכר ע"י איגוד הרפלקסולוגים הישראלי. במקביל ללימוד הרפלקסולוגיה גם תלמדי מדעים (אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה). מצ"ב קישור לרשימת המכללות המוכרות ע"י איגוד הרפלקסולוגים הישראלי ומומלצות: לגבי הרצון לעבור סדנה כדי לדעת האם זה מתאים עבורך: אני חושב שרמת הסדנאות היא נמוכה מידי ולא יכולה להעיד על רמת הלימוד והאתגר שלימודי הרפלקסולוגיה טומנים בחובם. אולי כדאי שתלכי ל2-3 טיפולי רפלקסולוגיה, תתרשמי מהטיפול, מההרגשה, תדברי עם המטפל/ת וכך תקבלי מיידע נוסף. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
טרנספורמציה | 23:43  30/08/10
עוד על לימודי רפלקסולוגיה: http://www.transformatsia.com
מיטל | 15:16  13/07/12
היי גלי אני יכולה להמליץ לך על מרצה שאני למדתי אצלה והייתה מדהימה בעיניי. שמה ד"ר ענת גרינשטיין. הסטאזים שעשינו ביחד איתה היו מדהימים ומלאי עיניין לפרטים נוספים את מוזמנת להכנס לאתר שלה מטפלים. בהצלחה.
סגור