פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
סיוון | 09:36  09/12/09
ברצוני ללמוד רפואה סינית . האם תוכנית לימודים של 4 שנים מכשירה מטפלים ברמה טובה ? רוב המטפלים שקראתי אודותיהם השלימו את הכשרתם לאחר קבלת התעודה. האם זה אומר שרמת הלימוד בארץ איננה מספקת? מה עוד ניתן והכרחי ללמוד בהמשך וכמה זמן נמשכים בממוצע לימודי המשך (בארץ/חו"ל) כמו כן האם ישנם סוגי התמחויות ספציפיים כגון רפואת ספורט או גניקולוגיה?
גיל וינבאום | 20:07  10/12/09
שלום סיוון, תוכניות הלימוד שמוכרות ע"י האגודה לריפוי סיני-מסורתי הן תוכניות רציניות אשר עומדות בכל הסטנדרטים הבינלאומיים ואף מעבר לכך. כשאת לומדת במכללה המוכרת ע"י האגודה- את יכולה להיות בטוחה כי מקום הלימוד הוא רציני והתוכנית היא עדכנית. זה שמטפלים ממשיכים ללמוד ולהשתלם גם לאחר שסיימו את לימודיהם רק מצביע על הרמה הגבוהה של הבוגרים במסלולי הלימוד בארץ. במקצועות הטיפוליים תמיד יש מחקרים חדשים, טכניקות טיפול נוספות וניסיון שנצבר לאורך השנים. כל מטפל חייב להמשיך וללמוד כל חייו! (כמובן שכמות השעות והיקף הלימוד הוא קטן בהרבה לעומת הזמן בו הוא היה רק סטודנט). רוב המכללות מלמדות מעל ל-3000 שעות לימוד אקדמאיות. ניתן לקראת סוף הלימודים ובמהלך הסטאז' הקליני לבחור תחומי התמקצעות עיקריים. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור