פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
נאוה | 10:24  08/12/09
בת 28 ואני מעוניינת ללמוד להיות מעסה אני רוצה לקחת רק סוג אחד של עיסוי שלום אפשר לשאול כמה שאלות אני מעוניינת ללמוד מסאז ואני רוצה לדעת כמה דברים איזה סוג מסאז הכי נדרש ? מה ההבדלים בין סוגי המסאזים איזה תכונות צריך לכל אחד (הפעלת כוח,עמידה ,רגישות)? כדאי ללמוד את כל הסוגים או רק חלק מהם ? בתור אישה האם זה לעסות גבר האם יש מתח מיני ?
גיל וינבאום | 18:38  10/12/09
שלום נאוה, העיסוי הנפוץ והרצוי בהתחלה הוא עיסוי שבדי- כך את לומדת את היסודות הנכונים של העיסוי. בבתי מלון וספא זה העיסוי המבוקש ביותר. דבר ראשון - עלייך לבחור באחד מבתי ספר שעומדים בקריטריונים של האגודה לעיסויי וטיפולי גוף. לגבי המכללות המומלצות ניתן לבדוק באתר האגודה: מצ"ב הלינק. כך לומדים במקום שהוא מקצועי ומבוקר. במקביל ללימודי העיסוי יש ללמוד גם לימודי רפואה מערבית: אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה. כמובן שבתור אישה יכול להיות מתח מיני, אך התנהלות מקצועית תבהיר לשני הצדדים את גבולות האסור והמותר. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור