פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אלון | 08:10  29/10/09
היי ושלום רב שמי אלון ואני בן 29.5 עוסק במקצוע פארארפואי טיפולי מזה כ-3 שנים. מתעניין לאחרונה לגבי לימודי הומאופתיה קלאסית. ההתלבטות הגדולה שלי היא עניין ההשקעה הכלכלית הגדולה אל מול הפרנסה בתחום לאחר מכן, לאחר שהבנתי מבירורים ראשוניים כי שכר הלימוד גבוה מאוד.האם תוכלו לשפוך אור על מצב השוק מבחינת היצע וביקוש לבוגרי הומאופתיה קלאסית? הבנתי שמרבית הבוגרים עצמאיים,כמה מהם שורדים בתחום? ומה ההיענות הציבור לתחום זה כזרם מתוך הרפואה האלטרנטיבית? האם אין הומאופתים קלאסיים שכירים? האם כולם עצמאיים? והאם שווה כרגע "בגילי המופלג" להשקיע 4 שנות לימודים ,כאשר אני כבר נשוי ועם ילד בדרך.... ? לא הייתי רוצה לזרוק את כספי לטימיון... ולשווא. ולפרנס את בעלי המכללות והמרצים בלבד... מה דעתכם עלות אל מול תועלת... תודה.
גיל וינבאום | 10:55  29/10/09
שלום אלון. לפני 13 חודשים השארת את אותה ההודעה בפורום, רק אז זה היה בשם יואב. גם לפני למעלה משנה, עבדת במקצוע פרא- רפואי 3 שנים והיית עם ילד בדרך (אני מקווה שלא מדובר באותו ההריון....). התשובה מאז לא השתנתה. הגיל אינו פקטור בלימודי רפואה משלימה. רוב הבוגרים בשנים האחרונות עוסקים בתחום ושורדים. ההבדל הוא שהמכללות המובילות הוסיפו קורסי ניהול ושיווק הקליניקה ועוד פרמטרים שונים שעוזרים לסטודנט לפלס דרכו בשוק העבודה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור