פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אורית | 08:49  26/10/09
בוקר טוב כמה שאלות? ראשית האם הלימודים יקרים ב. האם הלימודים קשים וארוכים ג. השאלה החשובה מכל האם יש מה לעשות עם תעודות מקצועיות בשיאצו או רפלקסולוגיה או תזונה או נטרופתיה בקיצור האם לפנות לתחומים הללו או לא?
גיל וינבאום | 14:25  27/10/09
שלום אורית, מפנייתך ניתן להבין כי את מעט מבולבלת, לכן ננסה לעשות (קצת) סדר: עלות הלימודים ומשכם הוא נתון שתלוי במקצוע בו את בוחרת.: אם מדובר בנטורופתיה- מדובר ב-3560 שעות לימוד. אם מדובר ברפלקסולוגיה- מדובר ב-700 שעות לימוד. כפי שאת יכולה להבין הטווח של שעות הלימוד הוא גדול וכך גם ההבדלים בגובה שכר הלימוד. כיוון שברפואה משלימה במיוחד חשוב ללמוד (ולאחר מכן גם לעסוק) במקצוע שמתאים ביותר עבורך, כך תוכל להיות מטפלת מצטיינת. ככזו גם תתפרנסי בכבוד וגם הסיפוק האישי והמקצועי יהיו רבים. לכן אני מציע לך לעבור "מבדק התאמה ללימודי רפואה משלימה". כך תוכלי לדעת מהו המקצוע המתאים ביותר עבורך ותוכלי לקבל החלטה מושכלת איזה מקצוע מבין מקצועות הרפואה המשלימה כדאי לך ללמוד. מבחינת אפשרויות התעסוקה העתידיות, הן רבות ומגוונות. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור