פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלומית | 20:34  25/10/09
שלום גיל. אני רוצה ללמוד הידרותרפיה. בי-ם יש 2 מקומות שמתאימים לי (אני דתיה והם לנשים בלבד..) מקום אחד נותן גם הדרכת שחיה והשני זה קורס נפרד שעולה עוד כסף רב.. אשמח לדעת כמה זה חשוב בשוק כשאבוא להתקבל לעבודה אם אציג בפניהם שאני גם מורה לשחיה או שאין זה משנה כלל.. וגם איזה תעודות של שיטות הלימוד ההידרותרפיות(ג'ארה,הלוויק ווצ'ו) חשובות ביותר ונדרשות יותר בשוק?? תודה רבה על זמנך.
גיל וינבאום | 13:57  27/10/09
שלום שלומית, כמובן שככל שהידע שלך נרחב יותר וככל שאת עוסקת במגוון תחומים במקצוע הרלוונטי מעסיקים ומטופלים עתידיים יעדיפו אותך על פני מטפל/ת אחרים. יחד עם זאת, הפער שאת מציינת בין שני המקומות מבכינת ההכשרה והעלות- הוא פער גדול מידי.... יש לברר בצורה מדוקדקת מה כל אחד ממקומות הלימוד נותן (הסילבוס, כמות שעות הלימוד והתרגול, מגוון המרצים, יכולת לעזור במציאת תעסוקה, תנאים אובייקטיבים) וכך תוכלי לעשות השוואה מדוייקת. כי על פניו הפערים הם גדולים מידי, וייתכן שיש לכך סיבה. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור