פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
לילך | 19:38  06/08/09
היי גיל , רציתי לדעת האם ישנם קורסים שניתן ללמוד בשנה ? - כגון טווינה , שיאצו ? , שנה בלבד ויהיה מה לעשות בתחום הטיפולי עם התעודה שמקבלים אחרי שנה ? באילו מכללות . ? תודה ..
גיל וינבאום | 10:50  07/08/09
שלום לילך, ניתן ללמוד בשנה גם שיאצו וגם טווינה ולקבל תעודת מטפל בכל המכללות המובילות לרפואה משלימה. לגבי הפרמטרים בחירת המכללה כבר כתבתי בהמשך הפורום. יחד עם זאת, עלייך לדעת שכדי להתקבל לקופ"ח או קליניקה טיפולת ממוסדת, יהיה עלייך ללמוד שנתיים וגם לצבור ניסיון קליני. אם את מעוניינת לטפל באופן פרטי או בספא את יכולה כבר בתום השנה הראשונה. כמובן שבמקבל ללימוד המקצוע יש ללמוד רפואה מערבית (אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה) מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
לילך | 14:16  08/08/09
אחלה תודה
סגור