פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שירן | 08:12  05/08/09
אני מעוניינת ללמוד בעתיד לימודי נטורופתיה.. זה נשמע לי מקצוע מאוד מעניין וגם אחד כזה שיכול לתרום מאוד ולהוסיף לאיכות החיים שלי. קראתי על המקצוע הזה קצת באינטרנט ובין היתר שמתי לב שנטורופת לומד גם טכניקות מגע שונות <מסאג', רפלקסולוגיה וכו'> איתן הוא יצטרך להשתמש תוך כדי עבודתו כנטורופת.. שאלתי היא, האם שימוש בטכניקות מגע היא הכרחית בעבודתו של נטורופת או שיש אפשרות גם בלי זה? בתור אחת שקצת נרתעת מזה <טכניקות מגע וכו'> האם הייתם ממליצים לי בכל זאת ללמוד את המקצוע הזה? הוא מאוד מעניין אותי בכל זאת..
גיל וינבאום | 11:54  05/08/09
שלום שירן, הרציונאל בשילוב מקצוע המגע במגמת הנטורופתיה הוא שהמגע מאפשר עוד רובד אבחוני אותו לא תמיד ניתן לקבל מתשאול המטופל. לעיתים הטיפול במגע "שובר מחסומים" כאשר המטופל סגור. יחד עם זאת, מנהל מהכללה ומרכז המגמה יכולים להפעיל שיקול דעת במקרים מיוחדים ולהמיר את קורס המגע בקורס אחר. הם יעשו כן לאחר בירור מקיף של הסיבות לרתיעה שלך והבנה אמיתית כי את בסופו של יום תהפכי למטפלת טובה יותר בלי מקצוע זה בתוך לימודי המגמה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור