פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
היי יש לי לבטים רבים בנוגע ללימודי רפואה משלימה,איני בעלת תואר , ו מצד אחד מאוד מאוד מעניין אותי לימודי הרפואה סינית ,מצד שני לפי הבנתי (דיבור עם בוגרים ,עובדים בשטח ) קשה למצוא עבודה מכיוון שמעדיפים להעסיק אחיות או פיזיותרפיסטים שלמדו בנוסף רפואה משלימה , בנוסף הבנתי שאחרי כ5 שנים לפי הסטטיסטיקה מטפלים עוזבים את התחום . . , אשמח לתשובות כי החששות שלי הם לגבי עבודה לעתיד הלימודים מאוד מעיינים אותי , השאלה אם עדיף לעשות תואר לפני ולהבטיח לי עתיד ? תודה.
גיל וינבאום | 20:35  26/07/09
שלום לילך, אני לא מכיר את המכרים והמטפלים איתם שוחחת, אבל אני בהחלט מכיר את תחום הרפואה המשלימה, כאחד שעוסק בתחום מעל ל-14 שנה והעמיד כבר מאות סטודנטים שהפכו למטפלים מצליחים. מעולם לא נתקלתי במקום עבודה שהעדיף להעסיק אחות או פיזיותרפיסט על פני בוגר ברפואה משלימה. זה נכון שלרופאים "קל יותר" לבסס את מעמדם בפרקטיקה הפרטית לעומת מטפל מן השורה, אך אין זה אומר כי את לא תצליחי לבסס עצמך בעולם הרפואה המשלימה. אני לא מכיר שום סטטיסטיקה שטוענת את שכתבת, אני מכיר את הפרסומים של קופ"ח לאומית שהיה להם גידול של 400% בשימוש בשירותי הרפואה המשלימה. אני מכיר את סקר BDI מלפני חודשיים שמצא כי אחד מכל שלושה ישראלים עבר טיפול ברפואה משלימה וכי הרפואה הסינית מהווה מעל ל-45% מסך טיפולי הרפואה המשלימה במדינת ישראל (הנתונים בעולם מאוד דומים...) לגבי מציאת תעסוקה: יש מכללות שלהם הסדרים עם מקומות תעסוקה גדולים, כבר במהלך לימודייך. יש מכללות שהסטודנטים שלהם עושים סטאז' קליני בבתי חולים ומקבלים על כך גם תעודות סיום- דבר שמשמש כ"מפתח נוסף" שיכול לפתוח בפני דלתות בשוק העבודה. לגבי תואר אקדמי: יש מוסדות לימוד שמאפשרים לך להשלים תואר אקדמי- בינלאומי מוכר!!! במקביל ללימודי הרפואה הסינית כך שאת לא צריכה להמתין שנים רבות ולהוציא סכומי כסף עצומים. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
לילך | 11:15  27/07/09
היי , האם תואר אקדמי בינלאומי הכוונה בתחום הרפואה המשלימה בסין ? מאוד מעודד לקרוא את מה שרשמת, אך האם אין העדפה לבעלי ותק בתחום ? תודה רבה על התשובות !!! :)
גיל וינבאום | 12:54  27/07/09
שלום לילך, אין בעד מה. לגבי תעסוקה: כמובן שתמיד יעדיפו בעלי ניסיון,. אבל כולם התחילו המטפלים "טריים" וצברו ניסיון קליני וידע. אין שום סיבה שאת לא תצליחי גם כן. תואר אקדמי מסין אינו תואר מוכר בישראל ולכן אינו רלוונטי. כוונתי היא, שיש מכללות שלהם הסדרים עם אוניברסיטאות בארה"ב או אירופה, שהתארים שלהם הם בינלאומיים ותקפים גם בישראל. מצ"ב קישור לאתר של הקולג' לרפואה משלימה בנושא זה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
לילך | 18:41  29/07/09
גיל תודה רבה.
סגור