פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רינה | 11:40  19/07/09
שלום שמי רינה ואני בת 55 ורוצה לעשות הסבה לרפואה משלימה בתחום השיאצו. השאלה שלי האם יש לנשים כמוני בגיל מתקדם מה לעשות בשוק העבודה לאחר סיום התואר והאם בכלל יקבלו אותי ללימודים בגיל כזה כי בטח נדרשים כוחות פיזיים.
גיל וינבאום | 14:21  19/07/09
שלום רינה, מבין המקצועות המנואליים (=טיפול באמצעות מגע) השיאצו הוא המתון יותר מבחינת הצורך בכוח פיזי. יחד עם זאת, עלייך לשקול האם התחום המנואלי הוא זה שנכון עבורך..... אולי בגילך עדיף להתמקד יותר בתחומים אחרים של הרפואה המשלימה. או שכדאי לשלב את הכלי המנואלי עם כלים נוספים, כך שלא יווצר מצב בו את עושה כל יום 8 טיפולי מגע! זה יתיש אותך פיזית ואנרגטית ויפגע באיכות חייך ואיכות הטיפול שאת תתני. לגבי הקבלה לעבודה: אין לגיל משמעות בקבלה לעבודה, אלא לאיכות המטפלת שאת תהיהי. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור