פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רוני | 10:52  30/06/09
אני מעוניין ללמוד בארץ רפואה משלימה לתואר אקדמי. ידוע לי, שיש אוניברסיטאות בחו``ל המעניקות השכלה גבוהה ברפואה משלימה.. האם יש בארץ מוסדות המלמדים ומעניקים תואר אקדמי - בין אם תואר ישראלי ובין אם בשיתוף אוניברסיטה מחו``ל?
גיל וינבאום | 12:46  30/06/09
שלום רוני, לצערי, ייקח עוד זמן רב עד שהמל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) תאשר לימודי רפואה משלימה במדינת ישראל. למעוניינים ללמוד לתואר ראשון בשילוב לימודי הרפואה המשלימה יש כיום פיתרון: יש מספר מכללות בישראל שלהם הסכמים עם מכללות בינלאומיות. כך אפשר להשלים לתואר ראשון בינלאומי מוכר בישראל. מקבלים קרדיט על לימודי הרפואה המשלימה וצריך להשלים עוד מס' קורסים בלימוד דרך האינטרנט (E-learning ). המכללות שאני יודע כי להן יש הסדר עם מכללות בחו"ל הן: הקולג' לרפואה משלימה סמינר הקיבוצים רידמן לכל מכללה יש את ההסדרים והסיכומים הספציפיים לה, ולכן עלייך לברר בכל אחת מהמכללות הנ"ל. מצ"ב קישור למידע בנושא באתר של הקולג' לרפואה משלימה מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
רומי | 19:07  24/07/09
אני עתידה בקרוב להתחיל רפלקסולוגיה בכיר. אני מבקשת לחדד משהו אם לא למדתי בשלושת המכללות שציינת לעיל האם אני עשויה להתקל בבעיות מצד הממסד אם וכאשר החוק יעבור?
סגור