פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מיה | 22:48  15/06/09
אני מתלבטת בין רידמן למדיסון?האם שניהם מוכרים.אם אני לומדת נטרופטיה אני יכולה גם לעסוק בתזונה?ועוד כמה שנים צריך ללמוד לקבל תואר ראשון?
גיל וינבאום | 16:35  16/06/09
שלום מיה, שתי המכללות מוכרות ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה הוליסטית. לגבי הפרמטרים החשובים שעלייך לבדוק בבואך לבדוק מכללה לרפואה משלימה- את מוזמנת לקרוא את תשובתי ללילך בהמשך הפורום הזה. התזונה הי המקצוע העיקרי במגמת הנטורופתיה ולכן את מוסמכת לייעץ בתזונה עם תום לימודייך. לגבי תואר ראשון, לכל מכללה יש את ההסכמים וההשלמות הספציפיות לה, עלייך לברר במכללה שאת בוחרת האם יש כלל אופציה כזו ואם כן, מה הפרוצדורה (האקדמית והכספית). מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור