פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שולי | 12:30  08/06/09
אני רוצה ללמוד רפואה מזרחית אבל יש כל כך הרבה: הודית, סינית, יפנית, קוריאנית, טיבטית. איך אני אדע למצוא את עצמי ולבחור הללמוד בין כל האופציות. מה הכי טוב, מומלץ ופופלארי?
גיל וינבאום | 11:54  09/06/09
שלום שולי, התחום הפופולארי ביותר בעולם ובישראל מבין שיטות הטיפול שפותחו במזרח הוא הרפואה הסינית. כבר בשנת 1996 ה-WHO (ארגון הבריאות העולמי שיושב ליד האו"ם) הכיר ברפואה זו כרפואה לכל דבר. בסקר BDI מלפני 9 חודשים שסקר את הפופולאריות של הרפואה המשלימה נמצא כי חל גידול של 13% בשימוש ברפואה משלימה בכלל ושטיפולי הרפואה הסינית הם 20% מכלל טיפולי הרפואה המשלימה והם הפופולאריים ביותר. במקום השני- הרפואה הקוריאנית, בשלישי הרפואה היפאנית ובמקום הרביעי הרפואה ההודית. יחד עם זאת, לכל אדם מתאים תחום לימוד שונה. וחשוב שתלמדי תחום ספציפי שמתאים ביותר עבורך- כך הסיכוי שתהפכי למטפלת מצטיינת בתחום שלמדת הוא גבוה. אני ממליץ לך לעבור מבדק התאמה, כך תוכלי לקבל מידע אובייקטיבי לגבי החוקות והחולשות שלך. ותקבלי החלטה מושכלת, בצומת חשובה זו של חייך. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור