פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום. אני בעלת תואר ראשון בחינוך(לא עוסקת בתחום) ומעוניינת ללמוד נטורופתיה או תזונה טבעית. אני מתלבטת מאוד בין המכללות : מדיסין,רידמן,מירב ותלתן. כולם מלמדים את אותם נושאים..מה ההבדל? אתה יכול להמליץ על מכללה מסוימת? אני רוצה ללמוד במקום טוב ,זה חשוב לי מאוד!
שלום לילך, מבין ארבעת המכללות שציינת מדיסין, מירב ורידמן נחשבות לטובות יותר כי להן יש כבר מספר מחזורי בוגרים, צוות ההוראה הוא מגוון, עזרי הלימוד והתנאים הסביבתיים ראויים יותר (קמפוס, ספרייה, העשרה). מבין המכללות ו, עלייך לבחור את המתאימה ביותר עבורך, זאת "משימה" שעלייך לבצע בעצמך. להלן הקריטריונים שעלייך לבדוק: 1. מי מרכז את המגמה, ומהו הריזומה המקצועי, ההשכלתי והקליני שלו 2. מהו גודלו של סגל ההוראה והרקע המקצועי, ההשכלתי והקליני שלו. 3. מהו החזון של תוכנית הלימוד, האם הוא עומד בקו אחד עם החזון שלך? 4. האם מתקיים שדה קליני (סטאז')? 5. היכן מתקיים השדה הקליני ומה היקפו? 6. כשמדובר בשנות לימוד קלנדריות, כמה שעות לימוד לומדים בכל שנה? 7. האם למכללה יש כבר בוגרים בתחום והאם הם עובדים במקצוע? 8. האם יש מחלקת השמה שעוזרת לסטודנט במציאת עבודה? 9. להיכנס לשיעורים שכבר רצים בפועל, ולהתרשם מאיכות העברת השיעורים והאווירה בכיתה 10. לשבת בקמפוס, לעצום עיניים ולהרגיש מה המקום "משדר" לך מבחינת תחושות הבטן. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור