פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ארד | 10:20  03/05/09
שלום שמי ארד בו 22 מרחובות רציתי לדעת האם בגרות מלאה זה תנאי הכרחי ללימודי רפואה סינית? בכל המיכללות? אי אפשר ללמוד בלי בגרות מלאה אשמח עם תענו לי בהקדם האפשרי ארד.
גיל וינבאום | 14:41  03/05/09
שלום ארד, כיוון שהרפואה הסינית היא שילוב של ידע נרחב ואומנות טיפולית, יש חשיבות ליכולות הלימוד שלך וגם לאישיות שלך. ככלל- אתה צריך להיות בעל תעודת בגרות ולעבור ראיון אישי. יש מכללות שדורשות גם מבדק התאמה. אם אין בידך תעודת בגרות ועברת את הראיון האישי ו/או את מבדק ההתאמה בהצלחה יתרה, יש מכללות שיאפשרו לך להתקבל כסטודנט שלא מן המניין, לתקופה של 3 חודשים. בתום תקופה זו בהתאם לחוות דעת המרצים ותוצאות המבחנים שלך תישקל האופציה לשינוי מעמדך מסטודנט שלא מן המניין לסטודנט מן המניין. הנתונים הללו הם לגבי מכללות שמוכרות ע"י האגודה לריפוי סיני- מסורתי: מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור