פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
דידי | 18:45  01/05/09
אני מאוד נמשכת לכל הנושא של רפואה סינית, בעיקר רפואה סינית מסורתית. אין שום מקצוע אחר שאני רוצה ללמוד, אני ממש מרגישה שהמקום שלי הוא ברפואה הסינית. אבל, וזה אבל גדול התחושה שלי היא שהלימודי המקצוע הזה בארץ הם קצת חובבניים יש המון בתי ספר פרטיים שמציעים לימודי תעודה שכאלו... אבל ההתרשמות שלי היא שלא מדובר באיזושהיא הכשרה רצינית..... מה דעתכם? ללכת על זה או לבחור מקצוע יותר קונבנציונאלי?
גיל וינבאום | 12:45  03/05/09
שלום דידי, בשנה שעברה הייתי בכנס בינלאומי לרפואה סינית ברוטנברג, גרמניה. בכנס נטלו חלק המכללות המובילות לרפואה סינית מכל העולם! אחת מהמטרות של הכנס הייתה לבדוק את הרמה של לימודי הרפואה הסינית ברחבי הגלובוס. רמת הלימוד, היקף התכנים (מעל ל-3500 ש"ל!!!), מגוון המורים, רמת האגודה הישראלית ודרישותיה הם מהמובילים בעולם כולו. לכן, אם את מרגישה מעומק ליבך כי זה התחום בו את רוצה לעסוק. הדבר האחרון שצריך להדאיג אותך הוא רמת הלימוד. כמובן שעלייך לפנות לאחת מעשר המכללות המוכרות ע"י האגודה הישראלית לריפוי סיני-מסורתי- כך את יודעת שתוכנית הלימוד היא רצינית ומבוקרת. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור