פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום רב הבנתי שמי שלומד במסלול רפואה סינית צריך גם ללמוד שיאצו או טווינה לא מעונינת ללמוד את2 שיטות הטיפול האלו.(לאחר ניסיון מאד לא מתחברת לאף אחת משיטת הטיפול וכנ"ל לגבע רפלקסולוגיה) האם אי אפשר להתמקד בדיקור וצמחי מרפא בלבד? האם מי שמתמחים בתחום זה חייבים גם לטפל בשיאצו /טווינה /רפלקסולוגיה ? והאם יכולה במקום שיאצו/טווינה ללמוד דמיון מודרך , או טאי צי? תודה!
גיל וינבאום | 09:08  12/04/09
שלום נעמה, בישראל כמו ברוב מדינות העולם, אין אפשרות ללמוד רק דיקור וצמחי מרפא- יש ללמוד מסלול מלא של רפואה סינית. עלייך לשבת עם מרכז המגמה במכללה שבחרת ללמוד בה ולנסות להבין יחדיו למה את נרתעת ממגע ולנסות לפתור את "הבעיה הזו" ("פתרון הבעיה תמיד עובר דרכה"). יחד עם זאת, אם מרכז המגמה יחליט שזה בלתי נמנע, אפשר (אך פחות רצוי) להחליף את מקצוע המגע בטכניקות תנועה וריפוי מזרחיות: טאי צ'י וצ'י קונג. הרציונל בחיוב מקצוע מגע הוא שתלמדי לחוש את ה-QI= האנרגיה. כך, כשאת מחדירה מחט לגופו של המטופל תדעי לזהות את המיקום והעומק הנכון להחדרת המחט (להלן, תחושת “The Qi), לימוד זה יכול להיעשות גם דרך טכניקות אלו. מקווה שעזרתי חג חירות שמח רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור