פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
גדי | 14:15  25/03/09
שלום גיל, אתה מכיר במקרה את ראן צמחים? יש להם קורסים ברפואת צמחים לתואר הרבליסט. האם זה קשור לפרחי באך או שזו שיטה חדשה ואחרת? מצאתי את זה באינטרנט וזה נשמע לי מעניין אבל אני לא רוצה לשים את כספי על קרן הצבי ובסוף יתברר שמדובר בבית ספר שפושט רגל.
גיל וינבאום | 07:42  26/03/09
שלום גדי, לחברת ראן צמחים יש תוכנית לימוד מקיפה ורצינית בצמחי מרפא מערביים. המרצים בתוכנית זו הם מהמובילים ותוכנית הלימוד מקיפה. התואר שמקבלים הוא תואר מקצועי (ולא אקדמי). לגבי החוזק הפיננסי, אין לי ידע בנושא ותצטרך לבדוק זאת בעצמך. אך שוב, מדובר במקום רציני ומקצועי. צמחי מרפא= פיטותרפיה היא שיטת טיפול בה ממצים את החומרים הפעילים של צמחים ונותנים אותם למטופל (כתמצית, בכדורים או באבקות). פרחי באך היא שיטת טיפול שהיא נגזרת מההומיאופתיה. ישנם 38 תמציות פרחי שמדללים אותן ונותנים למטופל. שיטות הטיפול הללו שתיהן שייכות למשפחת הרפואה המשלימה. אך הן הפוכות בגישה הטיפולית: צמחי מרפא- מטפלים דרך מיצוי מרוכז של הצמח. פרחי באך- מטפלים דרך נתינה של תמצית מדוללת-אנרגטית של החומר. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור