פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
חגית צור | 22:21  02/03/09
1.ברצוני ללמוד לימודי רפאה משלימה במרכז. איזו מכללה היא מומלצת וידועה? 2. אני מתלבטת בתחום לימודים בין סו נ'וק, רייקי תרפיית מגע בילדים או פרחי באך באיזה תחום יהיה לי יותר קל להשתלב אח"כ בשוק? 3. אני עובדת משרה מלאה. האם יש אפשרות ללימודי ערב ושישי? אודה לעזרתך, חגית.
גיל וינבאום | 12:41  03/03/09
שלום חגית, לכל מכללה יש את מקצועות הלימוד החזקים יותר והחזקים פחות. לכן, חשוב לדעת באיזה תחום לימוד את בוחרת ואז אוכל לתת לך מידע מדויק ואחראי. בנוגע לתחומי הלימוד שציינת- כל אחד מהמקצועות שציינת אינו דומה לשני, דבר שמראה על בלבול גדול.... כדי לפתור את הפער הזה אני מציע לך כי תפני לאחר מהמכללות המובילות ותעברי מבדק התאמה ללימודי רפואה משלימה. כך תדעי בברור לאיזה תחום את מתאימה ביותר, ותוכלי לקבל החלטה מושכלת. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור