פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
טל | 11:52  23/02/09
בהמשך לשאלתי על לימודי קוסמטיקה טבעית,ביררתי בתלתן בהמשך להמלצתך ואכן נפתח קורס כזה .הנקודה היא שהתעודה המתקבלת לא מוכרת ע"י התמ"ת .מהן האפשרויות שלי בשוק העבודה עם תעודה מסוג זה? והאם מכללת תלתן נחשבת למכללה טובה בנושא זה? אגב מכללת ג'יג' לא מעבירים לימודים של קוסמטיקה טבעית רק רפואית.
גיל וינבאום | 16:08  24/02/09
שלום טל, תודה על העדכון לגבי ג'יג'י. תעודות שמוכרות ע"י התמ"ת ניתן למצוא רק בבתי הספר המוכרים ע"י משרד העבודה והרווחה. תנסי לפנות אליהם ולקבל את רשימת בתי הספר המוכרים על ידם. בנוגע לתעסוקה, אם ברצונך לפתוח פרקטיקה עצמאית, הרי שאין כל בעיה לעבוד ולעשות ביטוח אחריות מקצועית שברשותך תעודה ממכללה לרפואה משלימה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
טל | 22:33  24/02/09
תודה על התייחסותך ותשובותיך היסודיות.
סגור