פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
היי, האם קיים מסלול/התמחות שמשלב לימודי רפואה באונ' ת"א או באונ' ב"ש יחד עם אחד התחומים של לימודי רפואה משלימה. האם ניתן לשלב בין השניים? היכן אני יכולה למצוא פירוט של ההתמחויות הקיימות היום בשתי האוניברסיטאות הנ"ל? אני מאוד אשמח לקבל את תגובתכם..
גיל וינבאום | 11:30  09/01/09
שלום מרי! כיוון שהמל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) עדיין לא אישרה את לימודי הרפואה המשלימה כלימודים אקדמים, אף מוסד אקדמי לא יכול ללמד את מקצועות הרפואה המשלימה. יש מוסדות שמכניסים כהעשרה מבואות ברפואה משלימה כנקודות זכות, אך אני בטוח שלא לכך התכוונת. לצערנו המצב כיום הוא שתחום הלימודים "קצת מפגר" בתפיסה האינטגרטיבית לאחר תחום הבריאות בו הגישה הקונבנציונלית והמשלימה חיים בכפיפה אחת. זה רק עניין של זמן עד שהמצב ישתנה לטובה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור