פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אני | 09:37  31/12/08
שלום לכולם! אחרי שנים רבות של התעניינות בתחום החלטתי להתחיל ללמוד שיאצו. עכשיו, בתור "סטודנטית לרפואה משלימה" אני עדיין לא יכולה לטפל אבל אני מחפשת עבודה שתהיה קשורה בעולם הטיפול המשלים שתאפשר לי עבודה ולימודים באותו התחום (כיום אני עובדת בתחום אחר לגמרי, ובעיקר מול מחשב והספיק לי....). האם למישהו יש רעיונות איזה סוג עבודה אני יכולה לחפש או איפה כדאי לי להתחיל? תודה!!
גיל וינבאום | 20:41  31/12/08
שלום לך! כיוון שעדיין לא הוסמכת באף מקצוע ממקצועות הרפואה המשלימה, כמובן שאינך יכולה לעסוק כמטפלת. אני ממליץ לך לחפש עבודה כמזכירה במכללה לרפואה משלימה/ מרכז בריאות/ ספא. כך תחשפי לעולם הטיפולי, שאליו את עומדת להצטרף בקרוב. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור