פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אוקסנה | 15:23  18/12/08
שלום לכולם! יש לי כמה שאלות- קודם כל כל תחום הרפואה המשלימה מאוד מעניין אותי, אבל איך אוכל לדעת מה התחום הספציפי שמתאים לי ללמוד או שהכי יעניין אותי (יש לציין שאני יודעת מאוד בגדול במה כל תחום עוסק וממש לא לעומק). שאלה שניה- מה פחות או יותר הוא שכר הלימוד? והאם זה משתנה ממתחום אחד לתחום אחר? שאלה שלישית- כמה זמן (חודשים/ שנים) פחות או יותר נמשכים הלימודים? ושאלה אחרונה שנדמה לי שהתשובה ברורה- יש איזשהי אפשרות לשלב בין לימודים אקדמאיים באוניברסיטה (תחום שונה לגמרי) ללימודי רפואה משלימה....?
שלום אוקסנה! התברר שישנם מתעניינים רבים כמוך, שנרשמו או מתכוונים להירשם ללימודי מקצוע ברפואה משלימה מבלי לדעת יותר מידי לגבי התחום בו בחרו. כך נוצר מצב בו אנשים למדו הומיאופתיה והתכוונו ללמוד רפואה סינית. נרשמו לשיאצו וחשבו שזה עיסוי.... כמו כן, נוצר צורך לבנות מבדק התאמה ייעודי ללימודי רפואה משלימה כי במהלך השנים הוברר כי לא כל הנרשמים ללימודי רפואה משלימה אכן מתאימים להיות מטפלים. לכן, השנה הוחלט בקולג' לרפואה משלימה לבנות מבדק התאמה ייעודי שיוכל לתת בידי הסטודנט המתלבט כלי אובייקטיבי לגבי התאמתו באופן כללי למקצוע טיפולי ולגבי המקצוע בתוך הרפואה המשלימה המתאים לו בפרט. כחלק מאותה החלטה אסטרטגית וממקצועית, הוחלט לעשות את המבדקים הללו כשרות לסטודנטים מתעניינים- ללא תשלום! מצ"ב הקישור לדף הרלוונטי. כיוון שיש קורסים שנמשכים שישה שבועות (עיסוי תינוקות) ויש מגמות לימוד שאורכן הוא 3560 שעות (רפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה)- שכר הלימוד הוא בהתאם. לאחר שתעברי מבדק התאמה וראיון מקיף, תוכלי לקבל מושג לגבי התאמתך וכך לברר באופן פרטני את כל העניינים הפרוצידורליים שנוגעים לתוכנית הלימוד. יש אפשרות לשלב לימודי רפואה משלימה עם עבודה/ לימודים אקדמיים או מקצועיים אחרים- הכול באופן פרטני: בהתאם לכישורי הלמידה שלך ובהתאם לתוכנית הלימוד שבחרת מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור