פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רעות | 00:20  15/12/08
כתבת לי: ש"כל עוד למדת במכללה שמוכרת ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה הוליסטית ויש לך ביטוח אחריות מקצועית, אין כל בעיה ומניעה לעבוד בתחום הייעוץ התזונתי". אני פשוט לא בטוחה שהבנת את כוונתי באמה אחוז, לכן אסביר שוב, ואם הבנת נכון והתשובה היא עדיין חיובית, אז מה טוב :-) אכן יש לי תעודה של תזונאית הולסטית שמוכרת ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה, אבל אין לי תואר ראשון. כרגע אני יודעת שאני עוד יכולה לעבוד בתחום, אבל אני צעירה ולכן שואלת לגבי העתיד, מאחר שהבנתי שהחוק החדש התקבל. אז השאלה היא בעצם מרגע שהחוק החדש ייושם, האם זה אומר שבשום אופן לא אוכל לעבוד בתור תזונאית באופן פרטי מהבית אם לא יהיה לי תואר ראשון בנוסף? תודה רבה לך!
גיל וינבאום | 08:09  15/12/08
שלום רעות! אכן עבר חוק בכנסת המאפשר לתזונאיות עם תואר ראשון בלבד לעסוק בתחום הייעוץ התזונתי. זו הכותרת של החוק..... כשבודקים גופה, ניתן להבין שבגלל חוק יסוד "חוק כבוד האדם ועיסוקו"- לא ניתן להכיל את החוק מייד או רטרואקטיבית. בכל תחום שהוסדר אקדמית (ראיית חשבון, אחיות) עברו מס' שנים בין החקיקה ליישום בפועל כדי לתת לעוסקים בתחום להתאים את עצמם לחוק. כך יהיה גם במקרה זה: המדינה תודיע כי מי שעוסק בתחום כך וכך שנים (לדעתי זה יהיה 10 שנים ומעלה) – פטור מאקדמיזציה. מי שעוסק בתחום יותר מ-5 שנים צריך לעשות מבחן. ומי שעוסק פחות מכך יצטרך לעשות השלמות כאלה ואחרות. כיוון שכל נושא החלת החוק עדיין לא עבר לפסים מעשיים (כטבעם של חוקים רבים במדינת ישראל) יש לנהוג עפ"י הנוהג טרם חקיקת החוק, ועל כך הייתה תשובתי הקודמת. מקווה שהבהרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור