פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מיכל | 08:47  11/12/08
הייתי בבית ספר מזרח מערב ושם הסבירו לי על רואה סינית קלאסית. הבנתי שיש כמה אסכולות. מאד התרשמתי מהם במיוחד מהקליניקות שיש שם ובית המרקחת. אבל האם זה לא מאוד מורכב הרפואה הקלאסית לעומת חמשת האלמנטים ? עד כמה ההבדל מאוד גדול ?משהוא יכול להסביר לי ?
גיל וינבאום | 16:41  14/12/08
שלום מיכל! ישנם 2 בתי ספר בישראל ושישה בסך הכל בעולם! שעיקר מסלול הלימודים שלהם הוא רפואה סינית קלאסית שמתבססת על "תורת הגזעים והענפים". כל שאר בתי הספר בארץ, בעולם ובמיוחד בסין (בכל שנה יש 5 מיליון זרים שלומדים רפואה סינית בסין!) לומדים רפואה סינית מסורתית שמשלבת בין גישת שמונת העקרונות (TCM) וחמשת האלמנטים. כך המטפל מקבל מגוון כלים אבחוניים וטיפוליים ומתאים את הכלי הטיפולי למטופל שמולו ולא את המטופל שמולו לכלי הטיפולי. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור