פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שילה | 14:38  10/12/08
בכוונתי להירשם לקורס בהילינג. לפני שנה בערך קראתי מאמר של הרופא (אני מצטערת שאני לא זוכרת את שמו) שיש הילר אמיתי ויש כאלו שהם סתם בוגרי מכללות שבעיקר טובים בתיאוריה. האם זו גם דעתך? האם אני מבזבזת את זמני. וגם, אותו קורס מתחיל ביום א' במכללת מהות בתל-אביב. אני לא מכירה כלל את המכללה וקצת מתלבטת. האם כדאי להירשם? האם מישהו מכיר את המכללה ויכול להמליץ?
גיל וינבאום | 16:34  14/12/08
שלום שילה! מכללת מהות היא מכללה שמלמדת קורסים רבים. כמו בכל מכללה ישנם קורסים "חזקים יותר" וישנם כאלה שפחות. איני מכיר את תוכנית הלימוד או את צוות המורים, כך שלא אוכל ליעץ לך בנושא. לגבי מטפל אמיתי או לא. כשאת לומדת במכללה מסודרת שנמצאת תחת פיקוח הסיכוי שלך "ליפול" נמוך יותר. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
איייל | 10:16  17/12/08
בקשר למהות אפשר לפנות אליי
לשילה שלום, היתי רוצה להפנות את תשומת ליבך ללימוד הריפוי בביורגונומי, שגם הוא ריפוי באנרגיה. אומנם ישנו הבדל מהותי בין הילינג לבין הביורגונומי, אבל שתי השיטות משתמשות באנרגית ריפוי. גישת הביורגונומי מדעית ביסודה, פרי פתוחו של רפי רוזן לגילויו של המדען וילהלם רייך. על אודות הביורגונומי קראי באתר, לפרטים נוספים "צרי קשר". בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי
סגור